Ögonen fungerar som en spegel in i själen sägs det

2010-01-28 | 19:06:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Fy fan vad mycket snö det är, och imorse hade de inte plogat någonstans, så det var riktigt jobbigt ta sig fram till bilen. Dagen började med en bild lektion där vi skulle välja en helbild av en person i någon tidning och rita eller kalkera av den. Hahahahh min såg inte alls bra ut, så vet inte vad jag ska göra till nästa gång. Sen var det franska, följt av lunch och ingen vidare mat. Igen. :( Sen var det ju matteprov som känt, får se hur det gick. Kunde inte det så väldigt bra kändes det som. Sen avslutades dagen med en lektion i naturkunskap, som jag av ren tristess bara drog tidigare ifrån. Hoppade på buss 12 igen, precis innan jag fick sms ifrån Malin. Sån där typiskt dålig tajming jag har med saker. Fixar nu säsong 12 och 13 av South Park, av bror min eftersom jag inte har sett dem iaf :D Sen har det inte hänt så mycket mer märkbart idag.
Skriver mest om varenda dag här för min egen skull tror jag, för jag vet att alla små detaljer inte är intressant för någon annan haha.
Ska ha ett tal om genmanipulering efter skolan imorgon, så önska mig lycka till. Har inte ens börjat med det, men det kanske är dags. Snaaart. Vill spela på min PS3, om jag bara fick någon bild här uppe :(
Trackback


RSS 2.0