Stjärna som är din

2010-01-03 | 00:32:58 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Bild ifrån förra året, i april ungefär. Hoppas det blir lite varmare och vår snart! Då kan man äntligen ut och gå igen, jag fullkomligt avskyr snön och att gå i den. Nu lyssnar man på Thåström och tonerna av "Men bara om min älskade väntar", så himla fin. Sett honom live två gånger, sjukt bra var det. Även sett Lars Winnerbäck en gång. Det var bra också, även om låtarna smälte samman lite efter ett tag.

Fortfarande så undrar jag...

ELLER ?

Vet ni vad jag har? BESLUTSÅNGEST. VARFÖR, så fort juag är ljushårig ska det vara mörkt, och sen tvärtom. Men vad passar jag ärligt bäst i? Hade inga bra bilder som exempel, så de får duga. Helvete, måste ta medicin. Glömde det tidigare :S
Naitz
Kommentarer
Postat av: jenna

Tack så mycket :D ;D

2010-01-03 @ 11:59:42
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Limpaaa~

Du har en fantastisk blogg du verkar vara en sjukt fin flikka c:



du utrycker dej på ett sätt som är awesome och du är sjukt fin ^^

Svart passade digsuper! :D

2011-01-30 @ 22:06:29
URL: http://candycange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0