SUZERAIN.

2010-01-01 | 23:03:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Nytt år var det nu då. Har varit dålig på att ta min medicin i rätt tid varje dag så kanske är det därför jag har svettningar och är yr, men är ej säker. Hoppas det blir bättre snart. Ska dra en dusch innan jag fortsätter dricka min Mountain Dew och titta på något roligt. Skriver om nyårsafton senare, har ingen vidare lust nu.

Har redan ångest inför att börja skolan igen, kul. Först Irstaskolan och nu det här, det känns som alla ställen suger.
Kommer få ig i psykologi för har inte orkat göra inlämningsarbetet, åååååh. Vill hoppa av :D
Längtar minst av allt att behöva se klassen igen. De är inte elaka personer direkt, det är väl bara jag som är elak och oempatisk när jag säger det, men jag är så trött på de allihopa. Särskilt den minst oanade.
Trackback


RSS 2.0