If you're not happy, then why do you stay?

2010-07-02 | 23:14:57 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer



Idag och imorgon, och kanske även på söndag, är det ju Mälarfestivalen (eller Rix Fm Festival, som det egentligen är) här i Västerås. Mammi hämtade mig hos bror min efter hon slutat jobbet, och vi drog ned en sväng där. Egentligen skulle vi bara ha kaffe och te, men gick förbi där och köpte lite brända mandlar. Jag <3 brända mandlar.

Vet ni vad som är jävligt störande? Särskilt när det är en massa stånd på gatorna och mycket folk, som det var idag. Jo när folk kommer med deras JÄVLA BARNVAGNAR OCH GÅR BREDVID VARANDRA MITT I GATAN. Så jäkla irriterande, för de tar upp mycket plats, och sen brer de ut sig så mycket att man knappt kommer förbi. Alltid stört mig på det.

Tre olika smaker slush i en och samma. Man måste ju pröva alla liksom haha :)

Kommentarer
Postat av: tobbs

heh jau ;) jag sov gott ja.. det där såg gott du :O

2010-07-04 @ 10:36:09
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0