Jag ler, för att jag inte vet vad jag annars skulle göra

2010-07-27 | 23:52:44 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer


Mår för dåligt för att skriva någonting vettigt just nu. Känner mig arg. Men inte utan anledning. Blev för varmt att spela dessutom, haha inte kul.
Så nu sitter man med sina bästa kompisar syrsorna och tänker på livet och döden. Jag känner mig trött på allt och alla här där jag bor. Känner igen hälften av alla som är på stan ungefär. Gillar det inte riktigt. För mycket folk överallt.

Svarar på era fina kommentarer imorgon! Jag behöver väl inte skriva det jämt? Jag vet att jag är seg, men jag svarar alltid även om det tyvärr kan ta ett litet tag va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0