The return of the Black Widow ♥

2010-07-15 | 23:01:02 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer
Jag blir störd av alla små flugor som ska sätta sig på skärmen hela tiden. :<

DET REGNAR! Fatta lycka. Eller det kanske bara är jag? Mm, kan känna doften av regn mot asfalt ute nu. Det gillar i alla fall jag. Behövdes verkligen lite regn. Det var ju torrare än mitt hår utomhus, alltså väldigt illa hahah.
Aja ska njuta av regnet och svara på alla fina kommentarer senare ♥

Hur cool är inte en sån här korsett, hehe. Häftig ju.

Ska snart färga håret så jag kanske får en bra bild efter det. Känner mig så extremt äcklad av håret just nu.

Så snygga! Önskar jag kunde gå i sådana... Sedan lite konstiga skor:




Vilken är din favorit?
Kommentarer
Postat av: jocke

okej den har börjat men vill du hoppa in?

det krävs nog att du raggar röster som bara den för att ta dig till final beredd att göra de?:P

2010-07-16 @ 19:52:19
URL: http://snoocxz.blogg.se/
Postat av: Miran

omg de kan väl inte va en riktig spindel? :O

2010-07-16 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0