Vatten vatten och åter vatten

2010-07-09 | 21:33:30 | Kategori: Allmänt tuff | 3 kommentarer


I förmiddags då jag gick upp så var jag påväg mot handfatet, var riktigt törstig dessutom. Så drog i handtaget men... ingenting kom. Prövade spola toaletten men inget hände där heller. Gick sedan ned för att kolla men nej då, ingenting hände där heller. Kollade upp det på internet, och sjävklart var hela området utan vatten på grund av avstängd ledning. Blev inte åtgärdat förens vid sex tiden, fast då hade jag inte kommit hem ännu.

Men när sådana saker händer, inser man hur beroende man är av någonting. Det var bara en dag, och det enda jag ville ha var vatten haha. Fick koka pasta med lite som var kvar i vattenkokaren, det såg nog lite skumt ut hehe. Ibland tar jag nog vatten för givet väldigt mycket, men tur det finns. Tur vi har så fint vatten i våra kranar dessutom. :)

Kommenterar tillbaks om ett tag, ska lägga över lite kort... :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

men verkligen! Vi människor börjar bli beroene av saker som vi tar förgivet att det ska finnas konstant!



Sv: haha den smakade inte illa som det såg ut! Men lite fail var det med dekorationen - katastrofalt nästan! Men hade inget tålamod! :P

2010-07-10 @ 01:40:26
URL: http://jjooannas.blogg.se/
Postat av: Ameee

Hej,snygg blogg du har!Komentera gärna min också



XoXo//Gossipgirl

2010-07-10 @ 12:21:49
URL: http://worldsgossip.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Håller verkligen med dig. One should appreciate the little things in life ^o^/



Haha ja! Det var obehagligt, men jag kunde inte låta bli att le (och hålla tillbaka skrattet) eftersom jag är extremt lätt kittlad i magen, då jag åker bil, buss, mc (awyes roligast!) och flyg ^-^;

2010-07-10 @ 14:19:53
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0