We're bound to linger on, we drink the fatal drop...

2010-07-20 | 00:50:32 | Kategori: Djuping | 3 kommentarer

Tänk att detta var ett helt år sedan... Känns som tiden rinner ur händerna på en. Läskigt. Kul att jag tagit bort sminket på ena sidan också hahah.

Man har levt så länge vid det här taget, ändå har jag inte gjort någonting. Inte presterat något viktigt, gjort något som förändrar saker. Det är vid midnatt såhär man börjar förstå saker... Haha nej, det är nog bara jag som är trött och snurrig. Ska ta en paus ifrån att försöka skapa en egen låt. Måste det vara så svåååårt. Jag vill vara bra på någonting. Jag är så hungrig jag skulle kunna äta upp en cigarett. HAHA vad fan ska det betyda. Nej gå och lägg dig för fan istället för att svamla.

SOV GOTT *vink vink*

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: äsch, men tack :) ja jag förstår det! vet själv inte riktigt hur man gör. är så sugen på en ny design dock (känner hur inspirationen dalar på sommarn och då kan det alltid hjälpa till lite) så får se vad jag mixtrar till med ;D

2010-07-20 @ 12:01:51
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: MYMiC

Så himla söt bild :D



Jag vet känslan o_O;;

Men det är också nu när man gått klatr skolan som det riktiga livet börjar! :D Nu ska man göra allt man drömt om! :D kramo!

2010-07-20 @ 19:26:49
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Linda

sv; hehe ja de e nice=) tänk när kunde du ha varit;D

2010-07-22 @ 16:30:18
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0