FUNKY FRESH DAYS

2010-06-04 | 23:42:05 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Sådär. Har fixat alla taggar på mina An Cafe låter här på datorn igen. :) Lyssnar dock endast på de låtar som de gjorde under tiden med Bou, för att de blev riktigt dåliga efteråt. Nej, de var bäst i början anser jag.
Kommer ihåg Youkoso låten, vi brukar gå runt och sjunga på i nian, bara för att de "lallade" i början. El clasico.
LA-LA-LA LAALALALA LAAALALALA

Nu dog mobilen helt plötsligt. Kan inte bli bättre. Hatar touch bara så alla vet.

Dricker massa vatten, och mitt huvud snurrar till vid varje klunk. Jag kan omöjligt ha vattenbrist för jag dricker verkligen hela dagarna, så det är konstigt.

Intresseklubben antecknar. Dags att lägga sig snart. Känner för att titta på Bou's sista live dvd som fan just nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0