Nu skall jag överdramatisera lite mera. Känns det som.

2010-06-25 | 00:52:39 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Så fort jag lägger in Datum & tid koden nere vid kategorierna och kommentarerna, så försvinner allting ovanför. Men lägger jag den däruppe så syns den ja. Men förstår inte varför, den ska ju inte försvinna. Nu är jag tyvärr inget ljushuvud när det gäller CSS och sådana här designer så nej, jag kan inte direkt rätta till det.
JAG VILL OCKSÅ KUNNA ;< Svårt dock. Lär mig fan aldrig, eftersom det aldrig går bra haha. Hjäääääälp.
Kommentarer
Postat av: Vicky Lepard

Såg att du kommenterade min gamla blogg! då har jag en liten rolig nyhet till dig!=D jag har en ny blogg vickylepard.devote.se!

2010-06-25 @ 01:18:16
URL: http://vickylepard.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0