Ride the tide, until we found a way out

2010-06-04 | 18:57:13 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer


OKEY mina betyg är bättre iår än förra året. Har MVG i bild, sedan VG i engelska b och franska.
G i PA-introduktion, idrott (kanske samhäll?)
IG i ryska, kanske samhäll, Samhäll B, Naturkunskap A (Jag som gillar naturämnen ;O).
Det var nog alla för det här året i alla fall. Fast betyg betyder föga för mig. Tycker de endast visar kunskap på hur viss man är duktig att lära in saker, inte verkligen LÄRA sig. Det är viss skillnad.
Får ju gå med 95:or, eller vad blir det, efter sommaren. Får se hur det blir.
Nu ska jag lyssna på Parfait - Nyan Nyan. <3

ÄLSKAR HÅRET.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0