Som långa tåg av längtan

2010-06-16 | 19:17:20 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer


Har suttit och stirra på mitt fina ärr på pekfingret. Himla roligt man kan ha. Nu dök solen upp igen, funderar på¨att gå ut och gå en runda. Men det är så JÄVLA tråkigt att gå i Irsta. Har gått på alla ställen 50000 gånger, sedan är det bara klungor av småfjårtizar som drar runt.
Samtidigt som jag vill göra något, vet jag inte om jag orkar. "Taaar det imorgon". Kommer sova bort mitt liv. Inget av värde förloras ändå.

Tänk vad fel man kan ha.
Kommentarer
Postat av: Linda

vet hur de är man säger ofta " tar de imorgon"

men tänk inte så när du ska träffa mig:P

2010-06-22 @ 20:47:16
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0