Är du besviken på mig än, mamma?

2010-03-18 | 20:21:00 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Okey, såhär ligger det till, att idag vaknade jag redan klockan sex. Fy fan aldrig känt mig såhär jävla utmattad på länge, skulle kunna somna här och nu. Bloggat ovanligt dåligt den här veckan, men det har varit för mycket känslor och tankar. Jag vet varken ut eller in längre känns det som. Min doktor tycker jag ska börja en annan linje i skolan, min morsa samma sak för hon vet hur olycklig jag är, de säger att jag kommer ångra mig om jag byter, min brorsa säger att det mesta suger lika hårt särskilt Wenströmska och Carlforsska och mormor tycker jag ska bara tänka på mig och vad jag vill. Men vad vill jag?

I ena stunden tänker jag bara på hur skönt det vore att slippa Rudbeck, och att det är för mycket krav runt omkring mig där, men nästa tänker jag att jag klarar det. ÅH. :((

Jobbigt läge. Fan att man inte ska ha något hopp inför framtiden alls.
Trackback


RSS 2.0