Intresseklubben antecknar. Nej jag är egentligen inte värd eran tid, oki?

2010-03-21 | 22:08:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Ohlalala en av de nya bilderna på Mana <3. Me like.
Har sådan ångest inför att det är skola imorgon. När är det lov? Öh efter påsk? Vecka 14 kanske... Ingen aning. Vill hursomhelst ha lov så-jävla-gärna. Har lust att åka bort under hela lovet.

Har rakat bort mina ögonbryn helt igen. Tappade ögonbryns-rak-saken i golvet så den blev till massa bitar, så det var omöjligt att sätta ihop den. Jag hatar verkligen plocka dem, även om det är snyggast, så nu tar jag bort allt. Sjukt jobbigt måla de varje morgon, men får man till det bra så är det faktiskt rätt snyggt ibland.
Sitter nu här i mittbena med en bra stor utväxt och känner mig verkligen jättesnygg. :(
Trackback


RSS 2.0