Ja, en dag så kanske du kan komma att förstå. En dag.

2010-03-24 | 21:09:04 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Tjoho alla underbara människor! Nej, det där sista skojade jag bara. AJA imorgon är det dags att prata med syo-konsulenten, och se vad hon har att komma med. Har lite att säga själv, fast vet inte vad. Måste man vara så himla osäker om allting? Hoppas det löser sig, jag överlever nog mig själv tills dess med tanke på att jag känner mig helt okey. Förutom att jag inte gjort någon läxa. Ingen alls. OJDÅ.

Tyvärr så vaknade jag med huvudvärk, och kommer nog somna med den också, för ja, tro det eller ej, men jag har fortfarande lika ont i huvudet. Usch fy fan. Ska förbereda mig för sängen redan, dags att skriva lite franska där. KUL att jag glömt lösenordet till inloggningen i skolan, och sidan där lärare kan ändra lösenord ligger nere. Sen är det lagom typiskt att på fredag är det uppsats i engelska, på datorn.

Je suis tellement fatigué!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0