Jag avskyr sådana som ni, jag har själv varit likadan men det skiter jag i

2010-03-30 | 15:01:57 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Ibland är skolan jävligt seg. Ursäkta, stryk mitt ibland jag använde där. Har suttit och ruttnat i snart en halvtimme. Ja min sista lektion slutade kvart i ett, men vad gör jag fortfarande här? Gissa, om ni bryr er ;) För övrigt är det ganska dött i Ljushallen, ingen vidare underhållning. Har bara blivit arg av saker idag. Weeaboos gick förbi usch. Sen var det en diskussion rörande politik på ryskan. Fan ni gör mig arg och besviken, era åsikter skadar mig och gör mig arg. Jag har noll förstående att folk tycker annorlunda politiskt, det tolereras inte ! Kommer hem sent idag också, kul. Hoppas jag inte somnar på bänken här, haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0