The palest of grey, turns into white next to you

2010-03-02 | 21:17:48 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
SÅDÄR. Wow, vilken dag. Är riktigt trött just nu måste jag säga, vaknade vid åtta och var på tåget strax innan tio, och nu kom jag hem. Shoppat bort typ tusen spänn, men känner mig rätt nöjd med det ändå. Nu förstår jag varför folk alltid lägger upp bilder dagen efter, det kommer jag också tyvärr göra. Hade lagt upp idag, men orkar inte haha.
Ville inte tillbaks till Västerås och allt trubbel, fick lagom ångest när man var tillbaks. AJA har massa att berätta senare, men blir nog imorgon då. Två bilder får ni i alla fall.


Älska att bakgrunden ser redigerad ut fast den inte är det :P


Mitt hår ser helt cp ut, menmen. Fick mina två glasögon idag! Wow, jag är verkligen närsynt, märks jättestor skillnad bara jag kollar på teven. Blir en vana att ha dem på sig när jag tittar på längre håll hehe. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0