These things of the past

2010-03-25 | 11:51:09 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jaha nu sitter alla andra och har matteprov, förutom jag. Jippie, kunde man tänka om det inte hade känts så dåligt. Ligger ändå efter en kurs. Så nu sitter man i Rudbecks Ljushall och glor. Spännande. Sista lektionen är ju projektarbetet så hade kunnat strunta i allting, om jag inte hade möte med syo konsulenten. Dagen började riktigt bra, försov mig och tog bussen som gick när lektionen började. Hade sedan bild och sen franska. Fast hade inte gjort det jag skulle så man fick gå, och komma tidigare på tisdag istället. Kul. Vad bra det går. Vad fan ska jag säga till syon? Att jag inte trivs? Men ingen kan göra något åt hur jävla skoltrött jag är. Får skriva när jag kommer hem antar jag. Ha det fint keke.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0