Tråkig lista, innan jag sover

2010-03-21 | 23:12:00 | Kategori: Listor / Utmaningar | 0 kommentarer

Allmänt
Namn: Sanna
Födelsedatum:
September 18
Födelseplats: Västerås
Bor: Västerås
Ögonfärg: Ljusblå
Hårfärg:
Blond
Längd:
180 cirka
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Något mellan Jungfru och Våg
Kär:
Nej


Har du under den senaste månaden...


.. Druckit alkohol?: Ja
.. Rökt?: ja
.. Shoppat?: Ja, lite
.. Skejtat?: Jo absolut!
.. Bakat?: Hm, ja jag har ju det! Minns inte vad bara
.. Stulit något?:
Nej
.. Motionerat: Nja inte riktigt
.. Solat: Nej
.. Haft sex: Nej
.. Tappat bort saker:
Ja


Antal...


.. människor du skulle ge ditt liv för: Tror inte jag skulle göra det, på det viset
.. piercings: Inte än! Fortfarande sugen på ett spindelbett på ena sidan läppen, det SKA bli av!
.. tatueringar: En dag :)
.. syskon: 1 Bror
.. saker jag ångrar: Alldeles för många
.. skor: Har jag för få av. Kanske tre-fyra par bara
.. mascaror:
1
.. personer du kysst: 1
.. förhållanden du haft: 0


Gott & Blandat

Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King:
Burger King
Adidas eller Nike: Sak samma
Choklad eller vanilj:
Choklad
Kärlek eller sex:
Kärlek
Tacos eller Pizza:
Tacos
Läppstift eller läppglans:
Läppglans, många läppstift gör läpparna så torra, även om de är snyggare.
Buss eller bil:
Bil, jag tycker inte om att åka buss, för det brukar vara så mycket folk.
Cider eller öl:Öl tror jag, men cider är också gott.


Ärligt

Svär du: Ja, alldeles för mycket säger andra haha
Sjunger du: Nej, bara lågt för mig själv
Duschar du varje dag: Nästan
Gillar du skolan: Usch, hatar
Kommer du överens med dina föräldrar:
Japp
Tuggar tuggummi: Ofta
Plattar håret:
Ja, nästan varje dag
Gråter du: Ja, alldeles för ofta.


Har du någonsin..

.. Däckat eller varit jättefull?: Hm nej.
.. Blivit kallad hora?: Ja
.. Blivit nedslagen?: Nej
.. Ångrat ett sex?: -
.. Druckit whiskey?:
Ja
.. Kissat ner dig?:
Haha klart man har, alla har ju varit små
.. Ljugit om din ålder?: Lite för ofta
.. Bråkat utan anledning?: Nej, jag är ingen som bråkar mycket alls.
.. Kallat dina föräldrar cp?:
Nej, aldrig.
.. Varit uppe 24 h?: Ja.


I framtiden

Namn på barn?: Vill inte ha barn :O
Hur vill du dö?: Snart bara, då är jag nöjd
Vad vill du bli när du blir gammal: Jag vill inte bli gammal?
Hur vill du gifta dig?:
Vill inte gifta mig heller
Vart vill du bo?:
Japan. Ett tag. Sen kanske dö där?
Drömjobbet:
Hade funnits, om jag hade haft någon vilja
Trackback


RSS 2.0