Nicotine stain

2010-03-25 | 20:01:03 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Hemma igen från posten. Hämtade ut färgen, och nej, den ser inte alls ut som på bilden? Haha den är så mörk, nästan brun. Fast å andra sidan är det inte säkert att den blir sådan färg när den tvättats ur. Så i helgen blir jag redhead ;) Eller något åt det hållet, har ingen aning om hur det blir.

Fixade mitt kort på banken också, så talsvar ska fungera nu. Nu insåg jag att jag inte kan logga in på engelskan imorgon, och min lärare kommer få ryck. Touché. Sen min andra och sista lektion, en halv dag senare, Naturkunskap, är det prov i. Hon har gått igenom det en gång, sen gav hon oss papper och säger vi ska ha prov. Det gick då väldigt snabbt framåt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tusen tack! :)

2010-03-25 @ 21:28:22
URL: http://iliveforthememories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0