All these things I hate, revovle around me

2010-05-30 | 21:13:09 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Jag blir så trött på de som uppdaterar fast de inte har någonting att skriva. Hatar sådana bloggar, finns många som i inlägg efter inlägg klagar på hur de inte har något att skriva eller så. Ja men då uppdaterar man inte. Så tråkigt att läsa. Stänger ned dem direkt när det är så.

Jag vet att jag också gör det ibland, men inte lika mycket, för jag vet hur drygt det är.



Äntligen har jag köpt ny hårspray! Om någon är missnöjd med att ingen hårspray håller rekommenderar jag Fudge!


Det ska vara 203ml's flaskan, den är en tia på hur stark den är, då vanliga hårsprayer i butik (såsom got2b glued, Bamboo Extreme etc) endast går upp till en fyra.
Så gå till frisören och köp. Dyr utav bara helvete, *host* två hundra spänn *host* men den är så jävla bra.
Tusen gånger bättre och starkare än Proffs rosa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0