Titta mig i ansiktet, och säg det rakt ut. Rakt till mig.

2010-05-14 | 09:50:26 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Eftersom jag knappt kunnat sova har tankarna brusat omkring i huvudet. Jag mindes då saker.

En dag när jag satt på en bänk i skolan, kom två killar och gick förbi mig. "Kolla vad tjock hon är" sade den ena och försökte göra det diskret, och kollade på mig. Fast jag tror ändå han ville jag skulle höra det. "Äh hon är väl inte så tjock," svarade den andra.
Jag tycker själv inte om min kropp, och jag är väl medveten om det här. Men alla läkare säger att för min längd så är min vikt precis normal. Det tror jag inte på.

Sen en gång när jag skulle äta. Då satt det någon jävla brud jag sett i skolan och ville inte äta. "Men jag är så jävla tjock" gnällde hon, trots att hon inte ens var det. Jävla idiot. "Men nej, du är inte tjock!" utbrast killen. "Hon är tjock" sade han och kollade över mot mig lite grann. Då började horan flina men tyckte ändå synd om sig själv.

Det är inte det att jag tar illa upp, för jag tycker redan samma sak om mig själv. Men måste andra människor lägga sig i så jävla mycket. Jag kan inte beskriva i ord hur jävla arg jag kan bli ibland, men mina föräldrar vet nog, även om jag inte brukar bli förbannad eller ta ut saker på dem.

Dra åt helvete med er. Jag behöver inte bli accepterad av er. Dessutom är det så jävla fånigt när folk dömer bort en och säger "Men vi har inte samma klädstil." 

Wow. Bitterfitta just nu.

(500:e inlägget!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0