Tänk om man verkligen visste vad man ville, och höll sig till det.

2010-05-30 | 00:24:09 | Kategori: Styling | 0 kommentarer
Jag lyssnar på The Pillows, och fan vad glad jag känner mig. HAHAH kan ju dock bero på alkoholintaget också, ihihihihi. Nu ändrade jag till Gazette, längesedan jag lyssnade på dem! Woooh. Kollar massa bilder på frisyrer, färger och så vidare, så här kommer en bildbomb! BOOM!


Den här bilden gör en lite glad. Gillar Shiyuus rosa hår. Jag gillade att ha rosa, trivdes i det, fast tror inte jag vill ha hela håret haha. Vill inte sluta upp med någon emo/scene frilla heller, usch.


Jag älskar den här frisyren och FÄRGERNA. Men får inte göra håret svart än heheh. Men blont och rosa?


Den här är också snygg. Och inte helt färgad i en och samma. Gillar frisyren, fast jag har ju haft håret så flera gånger redan heh. <3



Den här frisyren är också rätt snygg. Man måste liksom inte fixa väldigt mycket med håret för att det ska se bra ut, utan det kan se snyggt ut ändå, vilket alltid är en fördel.


Eller den här som är längre där fram, det är enda skillnaden mot den innan.


Också snyggt. Tyvärr är ju inte jag snygg, så måste tänka på det också. Har inte samma ansikte som de.


Den här är ju också nice. Gillar färgerna!


Eller så kör man på den här frisyren, fast med andra färger. Den ser ju bra ut ofixad också, fast den kanske blir lite tråkig på mig.


Vet inte om jag pallar ha snedlugg haha, den blåser jämt fel och blir ful och irriterande så fort man gått ut. Men den här är snygg med fina färger. :)


ALLTSÅ FAN BESLUTSÅNGEST. Känner det är dags att verkligen byta frisyr, har bara låtit skiten växa sedan förra året då jag blev missnöjd med färgen, sen har jag blekt sönder halva längderna så de lossnat = inte så fint. Känner att jag sett tråkig ut när jag ser tillbaks på detta år, även om jag bytt frisyr lite då och då. Nu klipper jag det själv = bara luggen klipps samt det andra är slitet överallt. HAHAHA. OKEY SKA VARA TYST NU... men du får gärna säga något om du vill... du måste inte, du kanske inte orkar. Du kanske inte vill...

MEN SANNA DÅ! Har ju en massa kommentarer jag helt glömt bort att svara på aaah, inte konstigt ingen kommenterar tillbaks! D: SKa ta tag i det snart, är lite borta nu. KANSKE BORDE SOVA VA VA VA. *host* kommentera *host*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0