Classics

2010-11-30 | 21:28:08 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Fan kollade på två riktiga klassiker idag.

Första var "Eva & Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko". Den gillade jag när jag var liten, nostalgi 3k. Jag hatar dock Petra, som blir tillsammans med Adam ett kort tag. Hon verkar ha adhd och är allmänt jobbig. Serien såg jag också mycket som barn, menmen. 

 

Sedan Vinterviken! (Ja, andra bilden är ifrån Bert, men Martin Lindqvist ser detsamma ut i denna film). Också en klassiker. Dock är boken så mycket bättre vad jag vet, skall läsa den! Sluggo och Klimpen är båda grymma, varför gör han ej filmer eller någonting längre :( 
"Ahh, det luktar fitta! Eh brudar, kom hit!" Hahaha.



Kommentarer
Postat av: lina

hahaha, det luktar fitta! Så jääävla bra!!

2010-12-03 @ 13:53:43
URL: http://linalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0