Maple★Syrup

2010-11-15 | 08:36:38 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Börjar skolan om cirka tre timmar. Kul som det är går ingen buss, bara en som jag är i skolan 40 minuter för tidigt med. Menmen redan missat för mycket i skolan. Varit hemma på grund av för lätta anledningar på sistone.
Hur jag än målar på ögonbrynen blir det ej bra idag. Ljuset är inte bra i mitt rum. Har min fina spindelbolero, men den är lika varm som vanligt. Kallare ute nu, så kan nog klara mig en hel dag i den.
Lyssnar på oshare igen, och njuter av den. Nu undrar jag, om man kanske skulle gå och göra sig en kopp te innan man börjar på att fixa håret. Svär dock för mig själv över ögonbrynen ffffffff. 

Serial Number kommer förlora medlemmar också. Dumma Shiyuu, Hibiki och Kai! De lämnar stackars Sasaki Jin, efter alla dessa år! T_T Jag som precis satt och tänkte igår att det är ovanligt att ett oshare band håller ihop så länge utan att gå skiljda vägar. De är ju så bra, varför x_x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0