Sitter vid poolen...

2010-11-01 | 14:49:00 | Kategori: Teneriffa 2010 | 0 kommentarer

Som ni ser på bilden sitter jag med mor och far vid poolen på hotellet. Jag håller på att dö på insidan utan Internet. Idag är det dock ingen sol, utan det är molnigt vilket jag verkar vara den enda som gillar. Idag gick vi dock ned till havet där det blåste. Är lite förvånad att gatorna är så rena här dock. Letar efter ställen där gratis uppkoppling finns. Vill ha Internet, prata med bror, använda musiken, lägga upp alla mina kort och tanka filmer. Just ja tiden i Sverige är 17.43 men här är den 16.43. Men det är mest segt. Vi somnade även halv sju igår! Förstår inte men hade ju inte sovit innan. Jaja syns någon annan dag, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0