Var inte rädd för mig, jag är så rädd för dig, jag går på glödande kol. Lyckan kommer, lyckan går, dom säger tiden läker sår.

2010-11-26 | 19:30:03 | Kategori: Musik | 0 kommentarer



Var inte rädd för mig,
jag är så rädd för dig
jag går på glödande kol
Lyckan kommer, lyckan går,
dom säger tiden läker sår
Jag släcker lampor,
jag öppnar fönster letar efter mönster
Jag kommer aldrig, jag kommer aldrig, kommer kommer aldrig komma hem
Flyktsoda, ta mig i land sätt mig i brand, ibland ibland ibland
Flyktsoda, ta mig i land sätt mig i brand, ibland ibland ibland

Var inte rädd för mej,
jag är så rädd för dig sluta fråga hur jag mår
Precis som vanligt men försöker ändå fast jag har öppna sår
Jag slickar pärlor, jag äter mänskor stjärnor gnistrar ner i ett hål
Jag kommer aldrig, jag kommer aldrig, kommer kommer aldrig komma hem
Flyktsoda, ta mig i land sätt mig i brand, ibland ibland ibland
Flyktsoda, ta mig i land sätt mig i brand, ibland ibland ibland

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0