Hår genom tiderna (massa egobilder!)

2010-10-10 | 23:00:13 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Mitt hår är tråååkigt. Fast det är för slitet så jag kan inte färga det något annat än svart, men jag har ingen rolig idé om frisyr heller. Nu har jag bara luggen snett, för att det krävs mindre jobb med den då, hej latmask. Ska köpa löshår! Kanske får sätta i några syntetiska slingor i blått om jag vill ha lite annat. :) Har tyvärr inte kvar äldre bilder än ifrån förra sommaren, så kan ej visa bild på de tidigare frisyrerna :(( 

Förra sommaren var det svart, med blont underhår och längder!

Sedan färgade jag allt det blonda till rött!

Sen skaffade jag lila dreads ett tag.

Efter det blonderade jag längderna samt gjorde fyra tjocka slingor.

Men när jag blev trött på det blekte jag bort halva håret, cirka 12 gånger totalt. Tappade jättemycket.

Gjorde det rött efter ett tag! Men kunde inte riktigt trivas i den röda färgen när håret var så risigt och fult.

Det röda blev till en ful orange efter ett tag.

Blekte sedan håret en gång till, och försökte med löshår.

Men det blev inget bra. Tröttnade, och blev sugen på att ha svart igen. Färgade det svart i augusti, innan skolstarten någon gång och jag ångrar det inte. Förra veckan gjorde jag även de möggelfärgade längderna svarta. Lite tråkigt med enfärgat, men får väl gå. :)

Jag vet att ni bryr er så mycket 8D



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi klart du blev :D <3

2010-10-10 @ 23:47:29
URL: http://jeyla.blogg.se/
Postat av: EMIRO

dur

2010-10-11 @ 05:31:13
URL: http://iorionani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0