Min hand luktar vanilj, höhö.

2010-10-18 | 17:31:23 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Okey nej men snart ska jag verkligen göra mat. Har massa gammal disk och rester som drar till sig småflugor i mitt rum e_e. På torsdag kommer Jojopojo resa ivääääg, kommer ej ses på två veckor :( Men hon får det nog bra haha även om det blir lite tomt utan lill-pervo :)
Är nervös över att själv åka iväg under lovet. Kommer kännas konstigt inte träffa min bror på en hel vecka! ;_; Vad tråkigt ju ;( Eftersom vi kommer hem på söndagen ska jag nog ta ledigt ifrån skolan på måndagen åtminstone, eller ja, vi får se. 

Min lugg bara växer och växer, och vet ej vad jag skall göra ännu. Klippa tillbaks lugg eller låta det växa... Samma ämne som alltid haha.

Blir att köpa någon av dessa färger att kunna variera sig med ibland dessutom. 

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

oh, det är kul med clips! har några stycken. borde sätta i nån gång.. :)

2010-10-18 @ 17:35:56
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0