Svunna tider, svunna ord

2010-10-26 | 07:50:54 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Sitter i skolan och väntar på mattelektionen. Min fot har somnat och det är kallt på golvet, the end.
Var inte med på en enda mattelektion förra veckan :D Fast hade jag tagit bussen så hade jag kommit försent bla bla orkar inte. Har sedan svenska och data. Jag hatar verkligen data, så himla värdelöst. Jag hatar det vi håller på med, tråkigt skit. Tror faktiskt ingen verkar gilla datakunskap särskilt mycket.
Sen börjar det bli kallt ute. :( Ska kriga med min skinnjacka i alla fall denna vecka, sen efter lovet lär det bli byta jacka. Det var väldigt rolig information också. Fan vad tråkig jag är haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0