Vi är Dem Lyckliga Kompisarna!!

2010-10-03 | 21:11:04 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Har varit trött som fan idag, knappt känns som jag sovit något alls. Men kan berätta lite om igår.

Första bandet var Mimikry, och de fick värma upp publiken, och de gjorde de också. Dock var de något försenade, började kvart över tio eller så. De höll på i kanske en halvtimme? De hade rätt bra energi. Sedan sjöng de "woohoo vi är dem..." så fick publiken skrika "Lyckliga kompisarna!", efter en DLK låt. Sedan kom de in på scenen :D Då skrek jag "Mart!" högt och sträckte ut händerna så jag fick skaka hans hand :D Bästa.

Mimikry's sångare Hjalle tog jag på, fick skaka hand med Mart Hällgren, tog på Fredrik (gitarristen) gitarr samt Roger, andra gitarristen. Köpte en tröja med DLK dessutom, och all vänta var värt det. Började nästan grina när de spelade "O Sogni di Tumba", så jävla fint. Hoppades på "Egons Fest" också, men de körde andra grymma låtar så det var bra! <3<3<3
Stod längst fram, nästan i mitten, lite lite till höger. Såg allting väldigt bra. De slutade några minuter innan klockan slog ett, men det gick för snabbt! Ville de skulle fortsätta längre! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0