Fortfarande fredag, fortfarande hemma.

2010-09-24 | 15:31:07 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Nyss spillde jag kaffe på golvet när jag gick in i dörren. Jag. Gick. In. I. Dörren. Den var inte ens stängd, ändå så lyckas man. Jag skyller på ärmen på tröjan. Det känns bättre då. :) Bror verkar ha gått och lagt sig så sitter här och glor istället. Funderar på att gå ut en sväng och testa fotografera lite utomhus. Så fint att fånga alla fina höstfärger på kort.
Lyssnar på『正義』崇拝教團JUSTIC KING, och det är riktigt bra. Knappt lyssnat på någon av min musik på hela veckan. Har kommit hem på kvällarna och då har det bara varit att gå och lägga sig direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0