I rymden finns inga känslor

2010-09-19 | 21:33:59 | Kategori: Allmänt tuff | 5 kommentarer
Väldigt många har skrivit att de sett just denna film på bio, "I rymden finns inga känslor". Huvudpersonen ska alltså ha aspergers, och det får mig att inte vilja se filmen samtidigt som det får mig att vilja se den. Har bara känslan att jag kommer tycka de gjort en massa fel och störa mig på det, sen kommer säkert massa tro att alla som har det är precis som honom, men så är det verkligen inte. Jag har försökt lära mig så mycket jag kan om det, så jag borde ju veta något. - Men tror jag skall se skiten ändå, så jag kan klaga på alla saker jag inte gillar med den. :)

Valvakan är på tv nu, men jag har ingen lust att se det. Pengarna vinner säkert över folket. Imorgon är det måndag, skönt med en liten sovmorgon även om den inte är alldeles för generös. Ska försöka göra klart designen så snart som möjligt, den är rätt simpel men jag kommer fan inte på något bra! :( Buhu.

Kommentarer
Postat av: Sally

Svara gärna på min fråga om valet 2010 på blöggen!

2010-09-19 @ 21:53:45
URL: http://thesally.blogg.se/
Postat av: Lea

Vad heter personen på bilden? Älskar hårfärgen!

2010-09-19 @ 21:59:45
URL: http://angryface.blogg.se/
Postat av: EMIRO

SKJUT EN MODERAT, SKJUT EN MODERAT

SKJUT EN MODERAT OCH EN SVERIGEDEMOKRAT

2010-09-20 @ 15:28:50
Postat av: EMIRO

Noterar även ovan att vidriga moderatjävlar kommenterat din blogg. Dom borde begå självmord sonika så vi slipper skicka dödspatruller på dem asen.

2010-09-20 @ 15:30:26
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Läcker bild! :)

2010-09-21 @ 00:24:00
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0