Invite to immortality

2010-09-25 | 11:56:16 | Kategori: Spelnörding | 0 kommentarer
God morgon. Sitter här med mitt sega internet igen. Om en halvtimme kan jag nog stänga av uTorrent så det går snabbare. Har i alla fall fått Civilization V, så jag ska installera det :) Lyssnar på "ASS'n'ARROW" och funderar lite.
På morgonen innan jag hade vaknat så begav sig mor och far iväg till gnällbältets originella stad, Örebro, med den trevliga uppgiften att städa upp ett dödsbo som stått tomt i många år.

Är även relativt färdig med den nya designen. Den var väldigt lätt att göra, så den är inte lika professionell :( Hade inga bra idéer för designer i huvudet, tyvärr. ÄNDÅ det är bara headern kvar, har inte fått till en perfekt som jag är nöjd med ännu. Men det kommer!

Kanske blir att spela lite sådant här också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0