Jag skulle vilja se en film just nu.

2010-09-06 | 18:58:05 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Värt att dagen skulle börjat 10.50 inte började förens 13.50 istället. Roligt, vi fick förflytta oss i stan och göra annat att fördriva tiden.

Västerås stolthet...

Efter en fotolektion där vi skulle ställa in vitbalanser, så var den jobbiga dagen slut. Somnade nästan när jag kom hem till bror, trots att jag inte gjort av med så mycket energi haha. En skön sak med ES, häften av ämnena får man inga läxor i. Det låter lite slött kanske, men jag har inte tid. Sedan insåg jag att trots bott i Västerås hela livet, har jag aldrigt åkt med hissen i Skrapan. Det verkar tydligen vara en sak man ska göra. Jag saknar inte SP ett dugg. Har sett schemat jag kunde haft, och det är sådär lagom roliga morgnar och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0