Pretz och Pocky

2010-09-19 | 12:31:08 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer


Var inne på en orientalisk affär när jag och mor var nere på stan. Passade på att köpa Pocky, för första gången. Men de med jordgubbssmak fanns inte, och de ska vara godast. Chokladen smakade lite skumt nämligen.
(Om bilden ser konstig ut i hörnen, så kommer den synas helt på nya designen. Gillar mina rundade hörn, kommer spara den designen om jag vill använda det igen, men för tillfället vill jag ha något annat. :)

Idag är det den 19:e och val! Ska åka med bror för att rösta. :) Kommer tillbaks senare.

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: du blir vadå när du går in här?^^

hehe tack de va min nya kavaj:)

wow e du 18år nu grattis!:D

kom ihåg när vi pratade om de sist då va de

så länge kvar tills du skulle fylla år.xD

vi har inte setts en:O

2010-09-19 @ 15:52:29
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se
Postat av: Synne <3

Har alltid hatt lyst til aa smake pocky ^^

2010-09-19 @ 20:52:55
URL: http://www.synneaaland.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0