Jag minns allting som skadar mitt hjärta

2010-09-13 | 20:36:34 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Jag stör mig på min stora haka och mina små läppar. Bara så alla veeeet.

Mitt hår såg bra ut imorse. Sen gick jag ut och det var fuktigt i luften och håret blev helt äckligt. Vilken besvikelse. Blir för övrigt förbannad på en av mina tänder. Försökte dricka mjölk men då gjorde den ont som fan, inte riktigt som en ilning heller. Sen när jag åt mat gjorde den också ont. DUM TAND.

Onsdag = skolfotografering! Förra året var mitt hår för platt, året innan hade jag knappt något smink och hade ej fixat håret. Själva kortet är dock inte lika intressant som när man väl får katalogen och får kolla på alla andra människor. Synd att jag inte hinner skaffa löshår till dess menmen. Vill ha helg! :D

Kommentarer
Postat av: MYMiC

HAHA tack I guess!! x) Men det är ju störande att dom tog bort my childhood love :( xD



Aww, du är superfin, sluta klaga på ditt cutie face, tokas :o HAHA shit, skolkort..the horror DDD: *typ så..!

2010-09-13 @ 20:48:35
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0