Webbkamerahora.

2010-09-22 | 20:47:38 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Har nyligen kommit hem ifrån bror min och ätit en fin stor pizza. Mums. Var så himla hungrig tidigare. Imorgon är det global dag i skolan, och äcklig mat igeeeen så lär försöka ta med någonting själv. Måste ju klara mig till klockan åtta på kvällen dessutom. :(


Tittade på de individuella korten som vi fick idag också. Var rätt nöjd, det kunde varit värre. Man ser ju bara halva dubbelhakan yes. Gillar våran klassbild också. Men på lektionerna känns det som att vi är många flera, fast på bilden ser vi ut att vara så få.

Får fixa någon bild sedan. Har lite att lägga in ifrån kameran sen, men gör det när jag kommer tillbaks till min stationära<3.
Kommentarer
Postat av: Celia

söt du va förresten :D

2010-09-23 @ 20:42:51
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0