Bakom folk som pratar mycket, där försvinner jag.

2011-04-03 | 20:48:34 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Gjorde mig själv som anime-figur till höger. Liknar inte alls mig, menmen. Jag vet inte, är inte riktigt på humör att tvinga fram någonting att skriva. Det är inte så att jag måste, eller jo, har nog lite OCD när det gäller att uppdatera den här skiten. Måste skriva fast jag inte alls har någonting att säga. Helst tre gånger per dag som minimum. Är sjukt opepp på att gå till skolan imorgon.... .... ...... ....... ............................... . ............... .... .......
Jag vill se DEATHGAZE live. Nu nu nu nuuuuu. Måste också tatuera in Ai's lilla katt snarast dessutom. Kärlek.
Dags att börja spara pengar. Inför utvandringen. Med slut eller utan, ja vem vet egentligen. Inte ens jag vet. Men jag vet inte mycket. Vem är jag? Va va va vaaaa.
Nej nej nej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0