Dem bryr sig inte om hur kär du är.

2011-04-20 | 16:55:18 | Kategori: Fotografi | 2 kommentarer
Jag är inte särskilt pepp idag. Sitter och tänke på allt man inte kan, och ja, troligtvis inte kommer kunna heller. Dessutom... jag hatar att måla naglaaar. Gaaah, det är svårt, råkar alltid måla halvvägs över fingrarna istället. Jävla i-lands gnäll, ja. Behöver en dos DEATHGAZE och MALICE MIZER. Där kom det igen, min inre vilja att jag måste berätta vad jag lyssnar på.

Pic: bild jag tog i julas...

Mayonaka ni kawashita yakusoku = kärlek. Och ja, man är ganska korkad.
Kommentarer
Postat av: Melwiin

Kärlek är överskattat.

Men att duscha och sen käka smaskigt godis det är äkta kärlek...Melwiin goes Forever alone. .__.'

Fast du är alla fall bättre än mig på att måla naglarna. För jag har så jävla dåligt tålamod. Så de blir typ nagellack överallt D:

2011-04-20 @ 17:05:14
Postat av: Tomo

Sv: Aww, inte forever alone<3 ;_; Goooodis<3

Men alla gillar att måla dina naglar, så du kan alltid få någon att göra det åt dig :D

2011-04-20 @ 21:12:28
URL: http://tomohomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0