Fick aldrig till rubriken innan så får bli såhär

2011-04-28 | 20:45:52 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Rubriken är en sammanfattning om vad jag kände för min förra design. Kör på den här istället. Kan skriva mina älskade långa rubriker och allt sådant, jippie. Tog bort skuggan ifrån rubriken och körde på den svarta. Såg bara fult ut med skuggan.

Aja vad ska jag skriva... Har varit en bra dag. Torsdagar brukar vara det. Kanske för att vi bara hade två lektioner, varav den enda bestod av att fika i botaniska trädgården och den andra genom att måla en bok. Eller ja, målade en liten del av lektionen. Märkligt hur lektionerna bara verkar försvinna haha.
Nåväl imorgon är det fredag. Går fortfarande skit med allt skolarbete för tillfället. Ska ta och göra mig lite te och läsa i min bok till engelskan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0