Jordgubbar och spindelnät.

2011-04-22 | 21:19:04 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
När jag vaknade idag så var jag på bra humör, men efter halva dagen försvann det där bra humöret. Vet ej varför. Känner mig allmänt trött och seg nu. Har ej hunnit uppdatera mycket idag heller, har ej haft tid och ingenting nytt att skriva direkt.

Vi har köpt jordgubbar idag! Även om de kanske inte smakar mest just nu är man ändå ganska glad att kunna äta det igen! DEATHGAZE - goodbye my earth. Så enormt jävla fin låt jag dör.

Det känns verkligen inte att det bara är fredag.

På sidan är det en bild på Takaki och Ai<3 därbak. Längre ned är mitt spindelnät i rummet. Kunde inte somna igår natt så gick upp och fixade till det, blev mycket bättre än innan. Slängde i några nya spindlar dessutom. Dem trivs där. Syns även en bit av mitt rosa syntethår som jag inte vet vad jag ska göra med. Synd det inte var en peruk. Nej man skulle ha en vit peruk. Det känner jag mig pepp på att skaffa. Men det blir mer i framtiden, har andra saker att fixa i början av nästa månad ungefär.


"I wish that you'll remember me..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0