"Shibuya ga daikirai desu."

2011-04-14 | 22:31:13 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Men håll käften för fan.
Sådär, var bara tvungen säga det. Syftar inte på någon som kommer troligtvis läsa det här, ville bara få det sagt.

Har druckit sju koppar te idag, har inte gjort annat än blivit pissnödig av det. Skönt väder idag dock, trots att jag hade lite feber... Men känns lite bättre nu. Blir knarka Ipren och kriga. Men jag är inte klar med min ARL-uppgift till skolan... Faaan kommer jag få IG om jag inte hinner klart idag? Säkert. ;_; men nej jag kan inte göra klart skiten idag, fan fan fan.

Ska lyssna på någon mer låt innan jag försöker dra en sömn... Skulle gärna vilja vakna frisk också! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0