Sweet kiss nyan nyan~

2011-04-21 | 23:08:04 | Kategori: The Sims | 0 kommentarer

Bilderna ville ej hamna bredvid varandra :( Jag har inget smink så därför man är ovanligt rosa...

 

Har inte haft så mycket tid att uppdatera idag, eller svara på saker. Tar det imorgon. Ska anta mig projektet att bygga en finfin danchi på Sims 3! Ska kanske börja bygga nu ikväll, har fixat massa snygga saker att inreda med. Laddade ned två fina asiatiska simmar (som jag tycker är svårt att göra själv) och tror någon av dem skall få bo där. Har planerat. Ska vara stora balkonger där man kan hänga tvätt, och asiatiskt tema. Har massa kinesiska tavlor nu haha. Intressant? Ja, men visst. Här kommer en (eller två...) bild på en av mina senaste simmar.

Inte alls Mana-inspirerad... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0