Dag 12 – En bild på staden du bor i.

2011-08-23 | 21:42:41 | Kategori: 30 dagar | 0 kommentarer

Allting är nog fint när det är solnedgång. Hatar inte Västerås, finns mycket värre hålor att bo i, men nackdelen är att det finns ganska mycket man vill glömma här haha. :(

Hade första riktiga skoldagen idag! Ganska chill faktiskt, mest introduktion till de nya lärarna. Wow, en mattelärare som faktiskt verkar förstå och inte bara agera som om jag var lat. Massa nya ettor som glor ögonen ur sig. Ta en bild istället, den varar längre.

Så jävla sunkig brud idag. Men nu har jag i alla fall duschat så jag är fräsch som ett litet lamm. Bild lektion imorgon, härligt. Vet inte varför jag aldrig tar tag i ritandet utanför skolan, gillar ju faktiskt det. Tiden räcker aldrig riktigt. Så jävla sugen på egen lägenhet med en söt liten balkong. höghus ska det vara, Haga, Skiljebo eller Gideonsberg fungerar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0