Fråga mig inte om kärlek, jag vet inte vad det är.

2011-08-07 | 20:46:46 | Kategori: Television Tomo | 0 kommentarer
Helt ärligt så bryr jag mig inte om vad du och din partner gör. Ska sluta läsa de bloggar som bara skriver om det, det var definitivt inte därför man började läsa den.
Och jag är ganska lik henne eller hur, kanske därför jag är en sådan äcklig jävla taskig subba. Kunde man byta gener skulle det hänt för längesedan.

Ser fan inte ens ut som jag.

Tankat nya j-doramas, hoppas någon av dem är bra. Haft lite otur och inte sett någon riktigt bra på länge. Gokusen var en besvikelse, likaså Hanazakari no Kimitachi e. Min favoritserie Hana Yori Dango har nyligen fått sig en ny koreansk version, men den är så brutalt dålig att det inte är klokt. Finns också en ny version av Hanazakari no Kimitachi e (då nya versionen är japansk också) och den kallas Ikemen Desu ne. Känns väldigt onödigt att göra nya versioner av allting, särskilt då Hanazakari bara sändes för fyra år sedan...

åh jag har ingen att prata om j-doramas med. Glor på en dryg koreansk serie just nu, sitter och blir sur på allt och alla där haha. Vet ej varför jag inte slutar heller. Varför skriver jag ens om det här, det är så totalt ointressant förutom för mig själv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0