Hon svarade, att det ej passade, att unga flickor gingo ut ensamma på gatorna.

2011-08-31 | 21:56:05 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Lyssnar på synnerligen dyster musik ifrån en film jag håller varmt om hjärtat. Sorg blandat med nostalgi, hjärtat bultar lite extra när de ljuva tonerna hörs. Minnen. Satt uppe i min ensamhet med samfund endast av karaktärerna i filmen under mina högstadie-dagar.

Har jag gjort ett felsteg?
Har jag undvikit att se?
Finns det någonting mer,
finns det någonting alls.
Alla tomma tårar,
slåss om din uppmärksamhet.
Trodde du skulle stanna,
men ändå gav du dig av.
Mitt hjärta går i bitar,
jag kväder mina skrik.



Det jag säger går omärkt förbi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0