Rulltrappan och hissen är det enda som går uppåt här.

2011-08-05 | 22:55:41 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Sedan när blev "Svensson" ett skällsord? Jag förstår inte meningen med det.

Saknar rött hår så jävla mycket. Och jag måste hitta ett bra sätt att gå ned i vikt på. Klarar verkligen inte av att äta soppor, hatar soppor, och resten jag prövat har gjort en för hungrig. Blir man för hungrig förlorar man perspektiv och kan inte stå emot. :(

Klarar inte av att läsa Ai's blogg. Blir mer deprimerad än jag redan är. Turné i Japan och JAG ÄR INTE DÄR. Fffuuck. Hade redan svårt att komma upp på morgonen. Så jävla meningslöst. Behöver mera piller, lyssna på mig, blir alldeles gnällig och sneknullad i hjärnan hela tiden. Ååååh.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0