Du fastnar perfekt i min polaroid, du blinkar förskräckt när jag ställer mig bredvid.

2011-08-24 | 21:56:37 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Fick paket på bredlådan idag. Åh så fint. Kan inte visa vad det är än, så fort jag fixat några saker till så kommer det upp när du minst anar det! Alltid lika roligt när saker väl kommer.


Ska börja läsa japanska igen imorgon. Glömt bort så jävla mycket. Gillar inte att läsa det med andra människor, blir omotiverad när det finns folk som är bättre än mig. Töntigt jag vet, det är någonting jag har fått för mig.

Då det är lagom kallt, och man kan gå ute bland de fina löven och leka som en liten skitunge! Yes. Gillar även att sitta uppe på nätterna med tända ljus och rita, gärna höra regnet utanför. Så originellt... Älskar ljus, insett hur mysiga dem är!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0