Kärlek är bara för alla andra, alla dem som har tur. Vad vet jag om sånt?

2011-12-19 | 22:19:10 | Kategori: Styling | 0 kommentarer
Ber om ursäkt mina sega svar på kommentarer etc... men jag vet inte, känner inte för det idag. Är lite smått depp, varit det sedan helgen. Men ah jag kommer över det. Är inte pepp till 100% på julen i år, och jag vet inte varför. Bara tanken ger mig ett stort svart moln över huvudet.

I sommar vill jag sitta på en kulle utomhus en vacker kväll, åka tåg, irra runt i en annan stad med några fina människor en dag eller två. Ha det sådär töntigt fint som på film, sådär töntigt fint som jag aldrig haft det.

Och fan, det skulle varit du. (Kvalitéten på sista skon dog av någon anledning.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0